Sniegbaltīte un septiņi rūķīši ir labestīga, pozitīvi lādēta izrāde, visdrīzāk skolas vecuma bērniem, ko ir aizraujoši skatīties arī pieaugušam cilvēkam. — Līvija Dūmiņa (“Neatkarīgā Rīta Avīze” / “Sniegbaltīte un septiņi rūķīši”)


Divi kaili vīrieši

divi kaili vīriešiSebastjans Tjerī
KOMĒDIJA
Režisors – Dž.Dž.Džilindžers

Alens Krāmers – nopietns advokāts un uzticīgs vīrs – kādu vakaru pamostas viesistabā kails… blakus savam darba kolēģim. Ne viens, ne otrs nevar izskaidrot, kā nonākuši šajā situācijā. Kā par nelaimi, abus pieķer arī Alena sieva, un Krāmers ir gatavs izgudrot jebko, lai tikai saglābtu savu laulību. Kur slēpjas patiesība?

Šeit aplūkojams materiāls par izrādi Divi kaili vīrieši!

Lomās:
Alens Krāmers, advokāts – Gatis Maliks
Katrīna Krāmere, viņa sieva – Signe Dancīte vai Everita Pjata
Nikolā Priū, viņa palīgs – Kaspars Kārkliņš
Jauna sieviete – Ilze Jura

Scenogrāfs – Mārtiņš Vilkārsis
Kostīmu māksliniece – Ilze Vītoliņa
Horeogrāfe – Inga Krasovska
Gaismu mākslinieks – Mārtiņš Feldmanis
Tulkojis Ilmārs Šlāpins

Pirmizrāde: 2015. gada 11. septembrī

Foto – Ziedonis Safronovs

 

 

 

  1. Žēl, ka teātris mājas lapā ieviesis autorizētos komentārus. Vienmēr bija interesanti lasīt atsauksmes par pirmizrādēm, jo man bija savi favorīti starp viedokļu paudējiēm- īgna tante, Agnese, vētra un citi.
    Ir daudz iemesli tam, ka cilvēki nevēlās būt atpazīti, arī rakstot pozitīvus komentārus, tāpēc uzskatu, ka mainot šo opciju, rakstiska (izsvītrots) saikne ar skatītāju ir pārtrūkusi, kas, cerams, nav uz mūžīgiem laikiem. Arī es esmu komentējusi gan te, gan Kroderī. Protams, var teikt, ka kādreiz tāds internets vispār nebija un visi atklāti apsprieda teātra jaunumus savā starpā dzīvajā, bet laiki mainās un kārtības maiņa liek domāt, ka Lielais brālis tevi vēro.
    vēro katru 🙂
    Un tāpēc labāk klusēt.
    Veiksmi. Spēku. Prieku par padarīto.

  2. Es gan ceru, ka ar laiku tomēr Liepājas teātra publika pieradīs pie komentāru rakstīšanas arī šādā formātā! Jo par izrādē redzēto nevar taču būt pareizu vai nepareizu viedokļu – kāpēc gan tad tādā gadījumā būtu jāslēpjas? 🙂

  3. Tā pati Īgnā Tante ziņo.
    Izrādes haotiskumu, aktieru ansambļa nemitīgu bizošanu pa skatuvi un roku haotisku vicināšanu, S.Ruicēnas spiegšanu un samākslotību (kā vienmēr – nu cik ilgi uz to būs jānoraugās, apnicis taču) , džilindžerību vienā no tās zemākajām izpausmēm, varu piedot tikai tādēļ, ka šī bija izrāde, kuru “uzcepa” mēneša laikā Turgēņeva “Mēnesis uz laukiem” vietā.
    Neliegšos – es arī smējos tā pat kā visi pārējie, bet pēc izrādes palika grēmas – kāpēc gan par kaut ko tik nekvalitatīvi muļķīgu es vispār smējos?
    Mājās sev nolasīju lekciju par savu lētticību un uzķeršanos uz mārketinga trikiem. Komēdija taču ir tik specifisks žanrs, kas pēc būtības tā ir traģēdija (mēs smejamies par citu nelaimēm un likstām) un līdz ar to aktieru spēlei ir jābūt divtik spēcīgai, lai no komēdijas nesanāktu farss un balagāns, tāpēc turpmāk atkal kādu laika posmu atturēšos no komēdiju apmeklēšanas.
    P.S. Izrādes beigas vispār bija neloģiskas, manuprāt. Lai gan kas to zina, varbūt tur bija ļoti dziļi paslēpusies izrādes jēga un manas prāta spējas bija stipri par niecīgu, lai tās atšifrētu.

  4. Ieva Lasmane says:

    Man viss patika. Izsmējos! Tikai beigas nesapratu!

  5. Lāsma Pēka says:

    Man kaut kā neaizgāja tā izrādes saturiskā doma ..un piekritīšu par beigām – noslēguma nebija ..es pat īsti nesapratu, ka izrāde beigusies .

  1. Šim rakstam vēl nav nevienas atsauces.

Lai pievienot komentāru