To, ka ekspresionisms auglīgi izmantojams mūsdienu teātrī, ja aktieri spēj savienot tēla iekšējo un ārējo dzīvi, teicami pierāda ne tikai I. Kučinska, bet arī A. Berķe Annas lomā. Aktrise pārvietojas pa skatuvi, galvu bailīgi ierāvusi plecos, viņas kustības un intonācijas – trauksmainas, saraustītas, skatieni (ārā pa logu) – bailes un šausmas pārraidoši. Rodas iespaids, ka Anna atrodas uz prāta un ārprāta robežas – tas ir ekspresionisma teātrim hrestomātiski aktuālais ekstātiskais stāvoklis. — Silvija Radzobe (“Neatkarīgā” // “Sasodītais sarkanais mēness”)


Gaļina Poliščuka

GalinaDzimusi: 1968. gadā

Izglītība: beigusi Maskavas Valsts Teātra mākslas institūta (GITIS)

Režijas Liepājas teātrī:
2016
A. Vampilovs “Vecākais dēls”
B. Ālforss “Cilvēks, kas vairās no lifta”
T. Vailders “Mūsu pilsētiņa”

2003
V. Šekspīrs “Romeo un Džuljeta. Mīts”

2005. gadā dibinājusi “Teātra observatoriju” ar mērķi radīt neatkarīgu intelektuālo teātri, kas savu pastāvēšanu pārtrauca 2010. gadā, kad vairs netika nodrošināts valsts finansējums. Veidojusi izrādes dažādos teātros Latvijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Igaunijā.

Nozīmīgākās no tām:
“Viņš, viņa un Francis” pēc Nabokova romāna “Karalis, dāma, kalps”, JRT;
T. Viljamss “Stikla zvērnīca”, JRT;
J. Rainis “Pūt, vējiņi!”, Latvijas Nacionālajā teātrī;
I. Ābele “Jasmīns”, M. Čehova Rīgas krievu teātrī;
S. Arbuzovs “Cietsirdīgās spēles”, Latvijas Nacionālajā teātrī;
Norvēģu eposs “Svētās asinis” – “Black box” Oslo, Norvēģijā;
“Mēs” pēc Ostrovska lugas “Vētra” motīviem, “Teātra observatorija”;
V. Šekspīrs “Spītnieces savaldīšana”, Latvijas Nacionālajā teātrī;
L. Freightangers “Džūlija Farnēze”, Latvijas Nacionālajā teātrī;
R. Paula mūzikls “Kerija. Retrospekcija”, Latvijas Nacionālajā teātrī;
T. Viljamss “Ilgu Tramvajs”, “Teātra observatorija”;
I. Isajeva “Kā kļūt slavenam”, “Teātra observatorija”;
I. Kuprins “Oļesja”, teātris “Et-cetera”, Maskava, Krievija;
F. Fellīni, R. Pauls “Kabīrijas naktis”, Teātra observatorija”;
“Lidojums”, “Teātra observatorija”;
Kuprins “Sulamīte”, “Teātra observatorija”;
R. Paula mūzikls ar J. Jevtušenko dzeju “Mīlestības atgriešanās”, teātris “Baltijas nams”, Sanktpēterburga;
B. Šļinks “Apgraizīšana”, Tallinas krievu teātris;
E. Olbijs “Kam no Vulfa kundzes bail”, Omskas valsts 5. teātris;
“Facebook. Postscriptum”, Atvērtā teātra telpa “64”;
“Izdzīvošanas spēle” pēc Dario Fo lugas “Nespēlējieties ar erceņģeļiem”, Omskas valsts 5. teātris;
M. Ļermontovs “Mūsu laiku varonis”, Endlas teātris Pērnavā;
“Laivinieks” pēc Jablonska lugas motīviem, Urālu valsts teātris.