Egona Dombrovska veikums Merika lomā ir vienlaikus apskaužams un līdzjūtību raisošs. Aktiera atvērtība, jūtīgums pret atveidojamā cilvēka iekšējo pasauli vai, kā viņš pats saka, “lomas izlaišana caur sirdi” uz skatuves rada tēlu, kam spēles laikā ir dota vara pārveidot apkārtējo dvēseļu siluetus un likt gandrīz fiziski zālē sēdošajiem sajust tās ciešanas, ko viņa varonim novēlējis liktenis. Uz skatuves ir radīts paliekošs tēls, kas ierakstīsies Dombrovska izcilo lomu listē. — Normunds Akots (“Kroders.lv” / “Ziloņcilvēks”)


Sergejs Zemļanskis


Izglītība:
2002. gadā absolvējis Čeļabinskas Vasts kultūras un mākslas akadēmiju, pilnveidojis savas prasmes meistarklasēs pie Eiropas un Amerikas pedagogiem.

No 2006. gada gan kā aktieris, gan horeogrāfs dažādos projektos sadarbojas ar deju studiju „Sounddrama”.
No 2001. līdz 2005. gadam strādājis kā dejotājs Jekaterinburgas deju teātrī „Provinciālās dejas” («Провинциальные танцы»).
Piedalījies projektā “STAU” Maskavā vasaras skolas “TSEH” ietvaros (horeogrāfs Anouk van Dijk (Nīderlande))
Kopumā veidojis režiju un horeogrāfiju ap 20 iestudējumiem Maskavā, Permā, Taškentā, Čeļabinskā; viņa darbi nominēti arī Krievijas Nacionālajai teātra balvai „Zelta Maska”.

Režijas Liepājas teātrī:
2017
N. Gogolis “Precības”
2014
Rainis “Indulis un Ārija”, 2014./2015. gada “Spēlmaņu nakts” nominācija “Gada lielās formas izrāde”

Pēdējo gadu nozīmīgākie iestudējumi citos teātros:
N. Gogolis “Revidents” – Maskavas Jermolovas teātris (2016)
A. Kamī “Kaligula” – Maskavas Guberņas teātrī (2016)
“Žanna D’arka” – Maskavas Puškina teātrī (2015)
M. Ļermontovs “Dēmons” – Maskavas Jermolovas teātris (2014)
A. Dimā “Kamēliju dāma” – Maskavas Puškina teātris (2013)
„Mātes druva” pēc Čingiza Aitmatova stāsta – Maskavas Puškina teātris (2012)
“O.C.” pēc Šoderlo de Laklo darba “Bīstamie sakari” – Sounddrama (2011)
V. Šekspīrs “Romeo un Džuljeta” – Nācijas teātrī Maskavā (2009)
Rasins “Fedra” – Maskavas Puškina teātris (2009)