Prieks skatīties, kā īd Leona Leščinska Īgņa – pesimists un skeptiķis, kurš jebkurā situācijā redz sliktāko, un rosās domāšanas procesa nodarbinātais Egona Dombrovska Profesors, mēģinot atrakt problēmas saknīti. Nav iespējams nesmaidīt, skatoties, kā Mārtiņa Kalitas omulīgais praktiķis Resnītis teju ieveļas darbībā, turot interesējošo pankūku līniju. Arī Viktors Ellers rāda labu humora izjūtu, iemiesojot filmu fanu Guļavu, kurš postulē, ka uz problēmas ir jāpaguļ, un lieto frāzes angļu valodā.

— Līvija Dūmiņa (“Neatkarīgā Rīta Avīze” / “Sniegbaltīte un septiņi rūķīši”)

Tapusi mācībizrāde “Kā top izrāde?”

VKKF mērķprogrammas ” konkursa “Latvijas skolas soma” ietvaros tapusi mācībizrāde “Kā top izrāde?”. Tā ir performatīva lekcija jauniešiem, kuras galvenais mērķis un uzdevums ir atraktīvā un saistošā formātā parādīt skolēniem, ka teātris ir kas vairāk par aktieri, kurš no galvas iemācījies lugas tekstu. Teātris ir vienots organisms, kurā katras profesijas pārstāvis – sākot no skatuves tehniskajiem darbiniekiem, grāmatvežiem, butaforiem un beidzot ar direktoru, ir neatņemama sastāvdaļa, lai teātra brīnums un izrāde varētu tapt un nonākt pie skatītājiem. Un labs teātris mūs izaicina fantazēt par tādu pasauli, kādā mēs vēlētos dzīvot.

Ar mācībizrādes palīdzību centīsimies jauniešos radīt izpratni par teātra darbības pamatiem un visdažādāko profesiju nozīmi un ieguldījumu teātra darba uzturēšanā. Centīsimies skolēnus iedvesmot droši izvēlēties savas nākotnes profesijas, apliecinot, ka katrai no tām var būt nozīme kaut kā lielāka tapšanā! Jo teātris tomēr ir vieta, kurp skatītājs dodas, lai ieraudzītu patiesību par dzīvi.

Pirmie šo iestudējumu 8. martā novērtēja Liepājas 1. ģimnāzijas audzēkņi!

Detalizēta informācija par to, kā pieteikt izrādi arī savā skolā, sekos!

Lai pievienot komentāru