To, ka ekspresionisms auglīgi izmantojams mūsdienu teātrī, ja aktieri spēj savienot tēla iekšējo un ārējo dzīvi, teicami pierāda ne tikai I. Kučinska, bet arī A. Berķe Annas lomā. Aktrise pārvietojas pa skatuvi, galvu bailīgi ierāvusi plecos, viņas kustības un intonācijas – trauksmainas, saraustītas, skatieni (ārā pa logu) – bailes un šausmas pārraidoši. Rodas iespaids, ka Anna atrodas uz prāta un ārprāta robežas – tas ir ekspresionisma teātrim hrestomātiski aktuālais ekstātiskais stāvoklis. — Silvija Radzobe (“Neatkarīgā” // “Sasodītais sarkanais mēness”)


ZANDA ŠTRAUSA

Dzimusi 1967. gada 20. septembrī

Izglītība:
1993. gads – Liepājas Pedagoģijas akadēmija

Lomas Liepājas teātrī:
2010
Minna – R. Blaumaņa “Ugunī”
Zuša kundze, Dāma – P. Rozīša “Ceplis”
2009
Margarita Peresa Pugačova – N. Erdmana “Beigta Balle”
2008
Bokas jaunkundze – pēc A. Lindgrēnas “Trīs stāsti par Brālīti un Karlsonu. Pirmais stāsts”
2007
Reņģu sieva – J. Lūsēna, P. Brūvera “Agrā rūsa”
Lācene – G. Landau “Sniegbaltītes skola”
2006
Bebene – R. Blaumaņa “Skroderdienas Silmačos”
2000
Portugāles pīle – J. Lūsēna, M. Zālītes “Neglītais Pīlēns”
Bāra saimniece – J. Janševska “Precību viesulis”