“Pūt, vējiņi!” veiksmes pamatā ir trīs pamatīgi stūrakmeņi – pirmais ir Kārļa Lāča daudzslāņainā, emocionālā un aktieru vokālās prasmes izaicinošā mūzika. Otrs – telpas filozofa Mārtiņa Vilkārša radītais un gaismu pavēlnieka Mārtiņa Feldmaņa krāsotais Raiņa lugas pasaules universums, kas atdzīvojas un attīstās tēlaini bagātā skatuves darbībā. Trešais – aktieru trupas spēks, enerģija un degsme, kas verd uz skatuves gan pieredzējušo aktieru, gan jauno aktieru darbā.

— Līvija Dūmiņa (“Neatkarīgā” / “Pūt, vējiņi!”)

ALEKSEJS GIRBA

ALEKSEJS GIRBADzimis 1963. gadā.

Izglītība
Maskavas Valsts teātra mākslas institūta (GITIS) M.A. Zaharova kurss (1992)

Atsevišķus gadus strādājis par pedagogu Maskavas Valsts teātra mākslas institūtā (GITIS) un pasniedzis Andalūzijas mākslas skolā Spānijā.

Režija Liepājas teātrī
2016
F. Dirrenmats “Vecās dāmas vizīte”

Veidojis izrādes Maskavā un citās Krievijas pilsētās, kā arī Lietuvā un Ukrainā. Iestudējis apmēram 50 izrādes, par nozīmīgākajām pats uzskata:

“Vēdeklis” pēc Karlo Goldoni lugas motīviem Maskavas teātrī “Ermitāža”;
Augusta Strindberga “Jūlijas jaunkundze” Vahtangova vārdā nosauktajā teātrī;
“Va-bank” pēc pēc A. Ostrovska lugas “Pēdējais upuris” kopā ar M. Zaharovu Ļenkom teātrī.