Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu Tev patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Sīkdatnes Tev ļauj droši piekļūt lapai, bet mums – analizēt lapas apmeklējumu un uzlabot tās darbību. Šeit Tu vari izvēlēties, kuras sīkdatnes apstiprināt. Uzzini vairāk Sīkdatņu izmantošanas noteikumos un Privātuma politikā. Atceries, ka savu izvēli jebkurā laikā vari mainīt, aktivizējot saiti Sīkdatņu iestatījumi lapas apakšā.
Privātuma politika
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Tas bija labi. Visu laiku domāju, vai cilvēku sugai valoda kļūst lieka vai tieši otrādi. Bet izrādi varēja beigt pirms Nāves pēdējā teksta. Vispār lieliski nevis labi.
Izrāde no sērijas: “Jāredz!” Asprātīga, izdomas bagāta, ….tikai … gara. Varēja būt koncentrētāk. Manai uztverei daudz kā lieka, piemēram, resnīšu aina 2.daļas sākumā, kas neiekļāvās kontekstā. Aktieru darbs – fantastisks, šķiet, režisora dotie uzdevumi izpildīti ar prieku un teju ideāli. Pārsteidzoša plastika, kustību režija. Lielisks Rolands Beķeris, Inesi Kučinsku nevar atšķirt no jauniešu fiziskās formas.
Es,cilvēks parastais,atzīstu,ka nožēloju izniekoto laiku.
Viltīgi izveidotais izrādes apraksts maldina un nebrīdina, nepaskaidro un …..
Īgnā Tante „Mī in šok” kā teiktu mana kolēģe, laba angļu melnā humora cienītāja. Mans šoks ir izteikti pozitīvs! Paldies Režisoramun viņa Asistentam! Man bija prieks būt pašu pirmo skatītāju vidū un noskatīties visu šo šausmu pasaku feijerverku! Daudzi jau nemaz nezina, ka īstās brāļu Grimmu pasakas nebūt nebeidzas ar „ilgi un laimīgi”, bet gan „nelaimīgi un šausmīgi”, vai kā pareizi teica E.Dombrovska Teicējs: „…un tā viņi dzīvoja laimīgi…līdz pasakas beigām”, nevis vienkārši „Ilgi un laimīgi”. Tāpēc mana interese par šo izrādi bija divtik liela. Un īpaši jau pēc „Šekspīra”, kura pilnīgi noteikti ir viena no labākajām pēdējās piecgades (izslēdzam 2 pandēmijas… Lasīt vairāk »
Šī izrāde varētu sākties ar “Mīļie skatītāji! Izslēdziet savu mobilos telefonus un ieslēdziet sevi tam, ka ne vienmēr visu vajag uzreiz saprast!” Ļaujieties! Jā, dažiem nebūs viegli. Bet piedzīvojums ir ļaušanās vērts! Ir smieklīgi. Ir asiņaini un ciniski. Ir smukas dziesmas. Tādi Dziesmu un deju kapusvētki!
viens varen traki kauplīgs gabals! 🙂
Visa triloģija ir domāta “teātra gardēžiem”.
Pietiek, ja skatītājs – parastais, noskatās “Šekspīru” ciniskās asprātības un izdomas dēļ, tādējādi viņš gūst priekšstatu par visu triloģijas uzveduma stilu.
Uz 2 cēlienu nepaliku kaut kā nevelējos vairs redzēt afekta stāvoklī atrodošos Teletūbijus skraidājot pa skatuvi.