Prātā un emocionālajā atmiņā sevišķi paliekošs ir Karīnas Tatarinovas darbs. Gan tāpēc, ka Vešerienes loma Regnāram Vaivaram “uzrakstījusies” negaidīti ietilpīga un īsti dramatiska, ietverot tēlā ne tikai mātes vēlmi pēc sava prāta darīt meitu laimīgu, bet arī likteni un dzīves pieredzi, gan arī tāpēc, ka aktrises temperaments un ķermeniskā izteiksmība liek sekot Kristīnes mātei ar neatslābstošu uzmanību.

— Valda Čakare “Purva bridējs ugunī” // “Kroders.lv”

Malыš

Marjus Ivaškevičs
PATIESS STĀSTS 1 DAĻĀ
Režisors Dmitrijs Petrenko

1941. gads meitai atņem tēvu, kuru izsūta uz Sibīriju. 1944. gads uz Latviju karot atved kādas Sibīrijas mātes dēlu. Divas ģimenes tiek šķirtas, bet abu likteņi negaidīti savijas, kad tēvs Sibīrijā iepazīstas ar māti, bet dēls Latvijā sāk dzīvot ar meitu. Šī nebūs izrāde par vēsturi, bet par ilgām pēc mājām, cilvēka spēku un vienlaikus bezspēcību, naidu un vienlaikus mīlestību, un par pieaugšanu.

Izrāde nominēta balvai “Kilograms kultūras” kategorijā TEĀTRIS 2020. gada ziemas balsojumā!

Lomās:
Tēvs – Kaspars Gods
Silvija – Ilze Trukšāne
Nastja – Karīna Tatarinova
Ļoņa – Mārtiņš Kalita

Māksliniece – Marija Ulmane
Mūzika – Reinis Ozoliņš
Gaismu mākslinieks – Mārtiņš Feldmanis
no lietuviešu valodas tulkojusi Rasa Bugavičute-Pēce

Izrāde latviešu un krievu valodās (un ar subtitriem).

Pirmizrāde 2020. gada 4. septembrī

ATSAUKSMES PAR IZRĀDI:
Mīlestībai pieglaimoties nevar – Normunda Akota recenzija laikrakstā “Kultūrzīmes”
Cepure, mīlestība un kažoks – Ditas Jonītes recenzija žurnālā “Teātra Vēstnesis”
«Малыш» — новый спектакль в Лиепайском театре – Jevgenijas Šermenevas recenzija “Novaja Hazeta Baltija”

Foto – Justīne Grinberga

Lai pievienot komentāru