Sākumā, kamēr Meriks vēl atrodas Rosa īpašumā, izrādes atmosfēras radītais efekts ir tik spēcīgs, ka gandrīz fizioloģiski iedarbīgs. Šķiet – ja saostu aprunāto un apspēlēto Merika smirdoņu, ģībtu. Un tas ir apbrīnojami, ņemot vērā, ka izrādes veidotāji izvairījušies no naturālistiskas realitātes atspulga, ko smalkās melnbaltā kino niansēs atklāj Deivida Linča filma Ziloņcilvēks.

— Līvija Dūmiņa (“Neatkarīgā Rīta Avīze” / “Ziloņcilvēks”)

Rasa Bugavičute-Pēce pretendē uz balvu nominācijā “Gada sasniegums oriģināldramaturģijā”!

“Spēlmaņu nakts 2018/ 2019” žūrijas komisija (Ieva Rodiņa, Maija Svarinska, Normunds Akots, Uģis Segliņš, Atis Rozentāls) vairāku mēnešu laikā izlasīja un izvērtēja kopumā 39 oriģināldramaturģijas darbus (lugas un scenārijus). Žūrija ir nolēmusi nominācijā “Gada sasniegums oriģināldramaturģijā” (teksts, luga vai scenārijs, izvirzīts sadarbībā ar Laikmetīgo lugu autoru, scenāristu un dramaturgu apvienību) izvirzīt sekojošus autorus un viņu darbus:

1. Artūrs Dīcis – “Randiņš ar 50 gramiem balzama” (“Viņi melo labāk”, Pannas teātris)
2. Justīne Kļava – “Mārtins Īdens” (“Mārtins Īdens”, Valmieras Drāmas teātris)
3. Kārlis Krūmiņš – “Rīgas pilsētas Otrais teātris” (“Tikšanās vieta – Rīgas pilsētas II teātris”, Latvijas Nacionālais teātris)
4. Rasa Bugavičute-Pēce – “Liepāja-Latvijas galvaspilsēta” (Liepājas teātris), “Zenta Mauriņa” (“Zenta Mauriņa.Dokumentālie sapņi”)  
5. Valters Sīlis – “Pēc grāmatas motīviem” (Dirty Deal Teatro).

MĪLAM UN LEPOJAMIES!

Lai pievienot komentāru