Izdevusies profesionāli nevainojama un teju hrestomātiska melodrāma par sen aizgājušiem laikiem, taču bez mazākās naftalīna smakas vai uzspēlēta sentimenta. Liepājas teātra izrādē žanra maiņa panākta, sekojot klasiskiem principiem un ignorējot nievājošo nokrāsu, ko mūsdienās piešķir vārdam “melodrāma”.

— Vēsma Lēvalde (“Nākamgad tai pašā laikā” / “Kroders.lv”)

Sergejs Ščipicins

Dzimis 1976. gada 21. novembrī

2007. gadā beidzis Sanktpēterburgas Teātra mākslas akadēmijas kursu „Drāmas režija” Dodina vadībā.

Režija Liepājas teātrī:

2019
B.Sleids “Nākamgad tai pašā laikā”

Nozīmīgākie iestudējumi citos teātros:
I. Gļinkovs „Divi uz mēness” (Tula, 2018)
A. Puškins „Mazās traģēdijas” (Valmiera, 2017)
E. de Filipo „Filumena Marturano” (Jekaterinburga, 2016)
M. Osipovs „Krieviskais un literatūra”(Sanktpēterburga, 2013);
T. Lets „Augusts. Osedžas zeme” (Samāra, 2012)
A. Stasjuks „Tumšais mežs” (Sanktpēterburga, 2012)
G. Bērks „Gagatin way” (Volgograda, 2010)
R. Hodons „Šikās kāzas” (Irkutska, 2010)
L. Zorins „Varšavas melodija” ( Rīga, 2009)
V. Sorokons „Dostojevskis – trip” (Sanktpēterburga, 2009)
M. Ravenhils „Shopping & Fucking (Sanktpēterburga, 2008)
G. Grekovs „Lielais līdzjūtīgais (Omska, 2008)
A. Puškins „Mocarts un Saljeri” (Jekaterinburga, 2008)
L. Zorins „Varšavas melodija” (Sanktpēterburga, 2007)