Regnāra Vaivara autora redzējums – librets, teksts, režija, scenogrāfijas un horeogrāfijas idejas – patiešām ir negaidīts, neprognozējams un oriģināls. Mizanscēnas reizēm atgādina ainas no pasaku grāmatas. Aktieru ansamblis spēlē ar dubultu jaudu.

— (Mārīte Gulbe “Purva bridējs ugunī // “Teātra Vēstnesis”)

Piesaki mācībizrādi “Kā top izrāde!” savā skolā!

VKKF mērķprogrammas ” konkursa “Latvijas skolas soma” ietvaros tapusi mācībizrāde “Kā top izrāde?”. Tā ir performatīva lekcija jauniešiem, kuras galvenais mērķis un uzdevums ir atraktīvā un saistošā formātā parādīt skolēniem, ka teātris ir kas vairāk par aktieri, kurš no galvas iemācījies lugas tekstu. Teātris ir vienots organisms, kurā katras profesijas pārstāvis – sākot no skatuves tehniskajiem darbiniekiem, grāmatvežiem, butaforiem un beidzot ar direktoru, ir neatņemama sastāvdaļa, lai teātra brīnums un izrāde varētu tapt un nonākt pie skatītājiem. Un labs teātris mūs izaicina fantazēt par tādu pasauli, kādā mēs vēlētos dzīvot.

Ar mācībizrādes palīdzību centīsimies jauniešos radīt izpratni par teātra darbības pamatiem un visdažādāko profesiju nozīmi un ieguldījumu teātra darba uzturēšanā. Centīsimies skolēnus iedvesmot droši izvēlēties savas nākotnes profesijas, apliecinot, ka katrai no tām var būt nozīme kaut kā lielāka tapšanā! Jo teātris tomēr ir vieta, kurp skatītājs dodas, lai ieraudzītu patiesību par dzīvi.

Vēlies izrādi savā skolā?UZZINI, KĀ TO IZDARĪT ŠEIT!

 

Lai pievienot komentāru