Agnese Jēkabsone sevi uz skatuves tērē ar tādu galēji pašaizliedzīgu atdevi, kas rada pat bažas par iespēju piedzīvot izdegšanas sindromu, bet vairāk – ārkārtēji pacilā ar īstām, tīrām, dziļām emocijām, kas mūsdienu arvien vairāk birokratizētajā pasaulē un dažādos (jauno un vecos) kanonos savalgotajā skatuves mākslā kļūst par izņēmumu, bezmaz vai brīnumu. — Silvija Radzobe (“Kultūras Diena” // “Piafa”)


ALEKSEJS GIRBA

ALEKSEJS GIRBADzimis 1963. gadā.

Izglītība
Maskavas Valsts teātra mākslas institūta (GITIS) M.A. Zaharova kurss (1992)

Atsevišķus gadus strādājis par pedagogu Maskavas Valsts teātra mākslas institūtā (GITIS) un pasniedzis Andalūzijas mākslas skolā Spānijā.

Režija Liepājas teātrī
2016
F. Dirrenmats “Vecās dāmas vizīte”

Veidojis izrādes Maskavā un citās Krievijas pilsētās, kā arī Lietuvā un Ukrainā. Iestudējis apmēram 50 izrādes, par nozīmīgākajām pats uzskata:

“Vēdeklis” pēc Karlo Goldoni lugas motīviem Maskavas teātrī “Ermitāža”;
Augusta Strindberga “Jūlijas jaunkundze” Vahtangova vārdā nosauktajā teātrī;
“Va-bank” pēc pēc A. Ostrovska lugas “Pēdējais upuris” kopā ar M. Zaharovu Ļenkom teātrī.