Atceroties Liepājas skumjo klaunu Piafu, gribas salikt rokas, pacelt acis pret debesīm un skaitīt: „Svētā Terēze! Paldies par Agnesi, kura tik jūtīgi iemiesojusies Piafā. Paldies Laurai, kurai bija šī vīzija! Vēroju stāstu par Piafu un dzīvoju kopā ar aktrisi.” „Piafa” ir garākā izrāde Liepājas teātra jaunāko laiku vēsturē. Bet esmu gatava tur būt vēl trešo un ceturto un… reizi, un vēl garākas stundas, lai tikai redzētu Agnesi Jēkabsoni Edītes Piafas dziesmās. — Dita Eglīte (“Kroders” / “Piafa”)


ALEKSEJS GIRBA

ALEKSEJS GIRBADzimis 1963. gadā.

Izglītība
Maskavas Valsts teātra mākslas institūta (GITIS) M.A. Zaharova kurss (1992)

Atsevišķus gadus strādājis par pedagogu Maskavas Valsts teātra mākslas institūtā (GITIS) un pasniedzis Andalūzijas mākslas skolā Spānijā.

Režija Liepājas teātrī
2016
F. Dirrenmats “Vecās dāmas vizīte”

Veidojis izrādes Maskavā un citās Krievijas pilsētās, kā arī Lietuvā un Ukrainā. Iestudējis apmēram 50 izrādes, par nozīmīgākajām pats uzskata:

“Vēdeklis” pēc Karlo Goldoni lugas motīviem Maskavas teātrī “Ermitāža”;
Augusta Strindberga “Jūlijas jaunkundze” Vahtangova vārdā nosauktajā teātrī;
“Va-bank” pēc pēc A. Ostrovska lugas “Pēdējais upuris” kopā ar M. Zaharovu Ļenkom teātrī.