Merika lomas tēlotājam Egonam Dombrovskim piemīt tas, ko sauc par aktiera organiku jeb spēju nodibināt ideālu saskaņu starp iekšējiem impulsiem un ārējo izpausmi, viņam piemīt intuīcija un gaume, kas ļauj atklāt Merika trauslo, jūtīgo iekšējo pasauli un vienlaikus bez jelkādām butaforijām, tikai virtuozi pārvaldot savu ķermeni un balsi, īstenot Ziloņcilvēka šausminošo fizisko veidolu.

— Valda Čakare (“Kultūrzīmes” / “Ziloņcilvēks”)

ALEKSEJS GIRBA

ALEKSEJS GIRBADzimis 1963. gadā.

Izglītība
Maskavas Valsts teātra mākslas institūta (GITIS) M.A. Zaharova kurss (1992)

Atsevišķus gadus strādājis par pedagogu Maskavas Valsts teātra mākslas institūtā (GITIS) un pasniedzis Andalūzijas mākslas skolā Spānijā.

Režija Liepājas teātrī
2016
F. Dirrenmats “Vecās dāmas vizīte”

Veidojis izrādes Maskavā un citās Krievijas pilsētās, kā arī Lietuvā un Ukrainā. Iestudējis apmēram 50 izrādes, par nozīmīgākajām pats uzskata:

“Vēdeklis” pēc Karlo Goldoni lugas motīviem Maskavas teātrī “Ermitāža”;
Augusta Strindberga “Jūlijas jaunkundze” Vahtangova vārdā nosauktajā teātrī;
“Va-bank” pēc pēc A. Ostrovska lugas “Pēdējais upuris” kopā ar M. Zaharovu Ļenkom teātrī.