Liepājas iestudējums, ja ne satrieca, tad pārsteidza ar emocionālo kokteili, kādu var radīt mērķtiecīga un formā krāšņa cilvēka iznīcināšana uz skatuves: žēlums, ziņkārība, sadistisks gandarījums, nosodījums pret slepkavām un vienlaikus arī pret upuri, estētisks baudījums no slepkavu bandas prasmīgā šova. — Maija Uzula-Petrovska (“Teātra Vēstnesis” / “1984”)


ALEKSEJS GIRBA

ALEKSEJS GIRBADzimis 1963. gadā.

Izglītība
Maskavas Valsts teātra mākslas institūta (GITIS) M.A. Zaharova kurss (1992)

Atsevišķus gadus strādājis par pedagogu Maskavas Valsts teātra mākslas institūtā (GITIS) un pasniedzis Andalūzijas mākslas skolā Spānijā.

Režija Liepājas teātrī
2016
F. Dirrenmats “Vecās dāmas vizīte”

Veidojis izrādes Maskavā un citās Krievijas pilsētās, kā arī Lietuvā un Ukrainā. Iestudējis apmēram 50 izrādes, par nozīmīgākajām pats uzskata:

“Vēdeklis” pēc Karlo Goldoni lugas motīviem Maskavas teātrī “Ermitāža”;
Augusta Strindberga “Jūlijas jaunkundze” Vahtangova vārdā nosauktajā teātrī;
“Va-bank” pēc pēc A. Ostrovska lugas “Pēdējais upuris” kopā ar M. Zaharovu Ļenkom teātrī.